TellWell Iedereen is een verteller Medewerkers worden ambassadeurs, klanten worden fans
U bent nu hier: Home - Corporate storytelling - Waarom Corporate storytelling?

Waarom Corporate storytelling inzetten?

Vind jij als CEO dat de neuzen van jouw medewerkers niet allemaal in dezelfde richting staan? Vind jij dat niet alle medewerkers de waarden van het bedrijf uitdragen? Voel je weerstand in de organisatie bij iedere verandering die wordt doorgevoerd? Werken teams en afdelingen niet altijd even goed samen? Ben je van mening dat medewerkers niet pro-actief en niet creatief genoeg zijn? Heb je moeite om je beste medewerkers aan het bedrijf te binden? Is het een eeuwige strijd om vacatures ingevuld te krijgen? Is het niet eenvoudig om de identiteit van het bedrijf te vertalen naar een coherente en geloofwaardige boodschap? Komt je bedrijf soms negatief in de pers? 

 

 

Dit komt omdat medewerkers zichzelf en de dagdagelijkse realiteit niet terugvinden in het verhaal van de onderneming, in de visie van het management of in de doelstellingen van de afdeling. Dan is het hoog tijd om te luisteren naar wat er écht leeft op de werkvloer en gezamenlijk te schrijven aan een nieuw hoofdstuk van de onderneming.   

 

wegwijzer